REKLAMACE - Jak postupovat ?
Vyskytla se na zboží, během jeho používání v zákonné reklamační lhůtě, vada nebo přestalo fungovat?
Zajistíme Vám rychlou opravu, výměnu nebo vrácení peněz.
Po zjištění první závady přestaňte zboží neprodleně užívat a připravte jej k reklamaci. Všechny reklamace se řídí podrobným Reklamačním řádem internetového obchodu.
Důležité informace
- Zboží musí kupující očistit od nečistot a řádně vysušit, nevyžadujeme původní obal.
- Vyplňte a vytiskněte Reklamační list, který NEZAPOMEŇTE přibalit.
- Dbejte na to aby zboží bylo pečlivě zabalené. Předejdete tak poškození nebo ztrátě během přepravy.
- Adresa pro reklamaci:
högl obuv
Jánská 9
602 00 Brno – střed
Adresa pro vrácení zboží na pobočku ZÁSILKOVNY:
Zboží nám můžete zaslat také přepravcem ZÁSILKOVNA. V aplikaci ZÁSILKOVNA zvolte: Alfamobil - Poštovská 455/8, 602 00 Brno.
Pokud budete mít dotaz ohledně Vaší reklamace, obraťte se na náš emil: info@supershoes.cz nebo tel.: +420 602 591 831